Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.11.2009 08:36 - МОЙСЕЙ И ОВЧАРЯ
Автор: hikma Категория: Други   
Прочетен: 2382 Коментари: 3 Гласове:
4



Веднъж, като се разхождал из пустинята, Мойсей видял как един овчар се моли на Бога и чул думите му:

О, Господи, толкова много искам да те видя, да се срещна с теб, да стана твой роб! С каква радост бих те обувал, бих мил краката ти и вчесвал косите ти, бих прал дрехите ти и оправял жилището ти, бих ти носил мляко от моето стадо и бих ти месил хляб!

Богохулството ядосало Мойсей и той се скарал на овчаря:

Всичките ти думи са хлевоусти, нима така трябва да се молиш на Бога! Та той няма тяло и не са му нужни нито дрехи, нито жилище, нито слуги! Говориш глупости!

Наскърбил се овчарят. Той не можел да си представи Бог без тяло и без телесни нужди, не можел да си представи друг начин да му служи и се отчаял.

А когато Мойсей се отдалечил от бедния пастир и стадото му, се обадил Бог:

Защо отблъсна от мен този мой верен раб? Всеки човек има свои мисли и слова. Думите не значат нищо, защото аз виждам в сърцето на тези, които се обръщат към мен!


Тагове:   Мойсей,   овчар,


Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. haralanov - Здравей!
07.11.2009 08:43
Важни са помислите на сърцето...
цитирай
2. анонимен - Добро утро!
07.11.2009 08:46
"Думите не значат нищо, защото аз виждам в сърцето на тези, които се обръщат към мен!"

Мъдро и вярно. Благодаря ти за притчата.
Хубав ден!
цитирай
3. georgealall - ето нещо и от мен
25.01.2013 13:12
Моралистът
- Защо даваш на греицата да мие нозете ти със скъпи масла. С тях може да се купи нещо полезно за бедните.
пуританът
-как не те е срам да држиш с митарите, които ограбват народа?
Консервативният - не виждаш ли, че това са прости рибари, които смърдят и са неуки?
Исус се усмихва и продължава пътя си към Божието Царство отваряйки широко вратата
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: hikma
Категория: Други
Прочетен: 1369798
Постинги: 262
Коментари: 1535
Гласове: 5416
Архив