Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.11.2009 08:29 - ЗА ЧЕТЕНЕТО В ГРАДСКИЯ ТРАНСПОРТ
Автор: hikma Категория: Други   
Прочетен: 1006 Коментари: 1 Гласове:
3



Всяка сутрин пътувам средно 50 минути до офиса. Същото се повтаря и вечерта. Това е изключително ценно време за мен, защото това е времето, в което мога да прочета някоя книга. Преди ми правеше изключително впечатление, когато виждах четящи хора, и особено млади. Винаги съм се радвал на хората, които четат. За съжаление тази практика вече е заменена със слушане на музика от GSM или MP3 плейър. Скоро ще дойде времето, когато книгите ще бъдат прочетени от някой четец, а хората ще си купят съответната МР3-ка, така както е на запад. Лошо няма, но предпочитам старомодния вариант. В университета имах една колежка, която като вземеше книга в ръка, първо я разгръщаше и я помирисваше, казваше, че много й харесва уханието на книгите.




Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. pilcho - Ааа,
19.11.2009 10:52
едното не пречи на другото! Аз чета книги на iPod-а, докато слушам музика от него или от телефона. Обожавам уханието на книгите, но повече от 40-50 не можах да домъкна от БГ.
Наздраве!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: hikma
Категория: Други
Прочетен: 1369836
Постинги: 262
Коментари: 1535
Гласове: 5416
Архив