Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.11.2009 16:47 - ЗАЩО НЕ МЕ ПОСЕТИ?
Автор: hikma Категория: Други   
Прочетен: 1079 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 24.11.2009 16:59


Наистина, в Деня на възкресението Бог, Висшият и Славният, ще каже:

– Адемов сине, Аз бях болен, а ти не Ме посети.

Човекът ще каже:

– Господи мой, как да Те посетя, когато Ти си Господа на световете?

Той ще каже:

– Нима не знаеше, че този и този мой раб беше болен, но ти не го посети; ако го беше посетил, щеше да Ме намериш при него.

Господ ще продължи:

– Адемов сине, исках ти храна, но ти не Ме нахрани.

Човекът ще каже:

– Господи мой, как да те нахраня, когато Ти си Господа на световете?

Той ще каже:

– Нима не знаеше, че този и този мой раб искаше храна от тебе, а ти не го нахрани; ако го беше нахранил, щеше да го намериш при Мене.

Господ ще продължи:

– Адемов сине, бях жаден, но ти не Ми даде вода.

Човекът ще каже:

– Господи мой, как да Ти дам вода, когато Ти си Господа на световете?

Той ще каже:

– Нима не знаеше, че този и този мой раб искаше вода от тебе, а ти не го напои; ако го беше напоил, щеше да го намериш с Мене.

[Сборника Сахих на Мюслим, предание от Мухаммед, пророка на исляма, мир нему]



Тагове:   Господ,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: hikma
Категория: Други
Прочетен: 1374051
Постинги: 262
Коментари: 1535
Гласове: 5416
Архив