Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.12.2009 08:52 - БЕБЕТО
Автор: hikma Категория: Други   
Прочетен: 1944 Коментари: 2 Гласове:
2

Последна промяна: 02.12.2009 08:55


Младата жена беше като омагьосана пред красотата на бебето. С русата си къдрава косица, едрите сини очи, чипия нос и с малките си червени устни бебето напомняше за пощенска картичка и беше най-любвеобилното момиченце, което жената беше виждала. Когато се приближи, за да го нацелува донасита по копринените бузи, чу глас:

– Не ме докосвай! Ти не заслужаваш да ме милваш!

Жената се изплаши и се огледа наоколо. В стаята нямаше никой освен нея и бебето. Когато чу същия глас още веднъж, се обърна към бебето. О, Боже!... Въпреки че изглеждаше като новородено, говорещият беше то.

Бебето:

– Не искам да се доближаваш до мен! – продължи то. Веднага се отдръпни надалеч от мен!

Жената, идвайки на себе си, каза:

– Моите деца са все момчета. И те са хубави, но момиченцата са различни. Затова пожелах да те целуна.

– Не можеш да ме целунеш! – разплака се бебето. Както и аз няма да мога да целуна теб.

– Но, защо? – попита жената. Защо не можеш да ме целунеш?

Бебето, давейки се в ридания:

– Ти знаеш причината! – каза то. Ако се замислиш, ще се сетиш!

Жената, опитвайки се да разбере какво става, дойде на себе си. Намираше се в най-луксозната стая на една частна болница и от упойката стомахът й се обръщаше.

Прочутият лекар, а също и семеен приятел, изваждайки едно цвете от вазата с цветя, запълващи цялата стая, каза:

– Всичко мина добре, госпожо. Наистина успешен аборт. А, между другото, беше “момиче”.



Тагове:   майка,   аборт,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rpatel - О! Да, тя никога няма да може да це...
02.12.2009 09:06
О! Да, тя никога няма да може да целуне това бебе... но за да се реши на аборт, сигурно е имала сериозни причини! Не познавам момиче или жена, която би си причинила това без основателна причина! Защото абортът си е аборт, но съвестта едва ли ще те остави на мира дълго след това!
Слава Богу, никога не съм стигала до там, но имам приятелки и близки роднини, които са правили аборт и знам какво е. И все пак се радвам, че имаме право на избор, макар и толкова жесток, защото понякога просто трябва. Тук не е мястото да говоря за моя бивша съученичка и за това как забременя след изнасилване, но всеки ще се съгласи, че в този случай тя нямаше друго решение освен абортът. :-((
Както и да е. От тогава минаха години. Дано го е преодоляла и сега да има деца и да е щастлива!
Благодаря ти за хубавия постинг! Въпреки, че е толкова тъжен!
цитирай
2. hikma - нямам думи
02.12.2009 09:08
:((((((
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: hikma
Категория: Други
Прочетен: 1373637
Постинги: 262
Коментари: 1535
Гласове: 5416
Архив