Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.12.2009 17:32 - ИЗ ТВОРЧЕСТВОТО ALEXANDRE ORION (СНИМКИ)
Автор: hikma Категория: Други   
Прочетен: 4103 Коментари: 5 Гласове:
3



image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image



Гласувай:
3



1. tili - Много креативно
12.12.2009 17:34
Харесва ми черно-бялото! Харесва ми и това сладурче на аватара ти ;-)))
цитирай
2. hikma - благодаря
12.12.2009 17:35
tili написа:
Харесва ми черно-бялото! Харесва ми и това сладурче на аватара ти ;-)))


дъщеричката ми...
цитирай
3. iliada - :)
12.12.2009 18:25
Отново интересен постинг!
Браво!
цитирай
4. hikma - благодаря на iliada
12.12.2009 18:44
"В човешките дела стойността на материала се различава от стойността на изработката и степента на майсторството. Понякога виждаме, че тези две стойности са еднакви, но може материалът да е с по-висока стойност в сравнение със самото изделие, а може да се случи и така, че материал от желязо да притежава много висока художествена и естетическа стойност и изключително рядко скъпо изделие да получи цена за милиони, макар и да е направено от твърде обикновен материал. Ако подобен ценен уникат бъде изложен на пазара на професионалните майстории се узнае, че е от прочут и изкусен творец, за него ще дадат милион. Ако същият експонат бъде занесен на железарския пазар, например, може никой да него погледне и да не похарчат и грош за него."

аз не съм човек на изкуството и не мога да оценя подобава подобно творчество, но моите очи също се наслаждават...
цитирай
5. rrafi - Интереснооо!!!
13.12.2009 08:30
"аз не съм човек на изкуството и не мога да оценя подобава подобно творчество, но моите очи също се наслаждават..."
Лек ден!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: hikma
Категория: Други
Прочетен: 1369764
Постинги: 262
Коментари: 1535
Гласове: 5416
Архив