Постинг
09.12.2009 13:21 -
ВЛИЯНИЕ НА МАРКЕТИНГА И РЕКЛАМИТЕ ВЪРХУ РАВЕНСТВОТО МЕЖДУ МЪЖЕТЕ И ЖЕНИТЕ
Автор: hikma
Категория: Други
Прочетен: 1100 Коментари: 0 Гласове:
Последна промяна: 09.12.2009 13:25
Прочетен: 1100 Коментари: 0 Гласове:
4
Последна промяна: 09.12.2009 13:25
По повод на тезата, че на рекламата с дините нищо й нямало, важното било, че “достигала своя таргет” в блога на Нели Огнянова nellyo.wordpress.com пише:
В Официален вестник: Влияние на маркетинга и рекламите върху равенството между мъжете и жените, Резолюция на Европейския парламент – който освен другото приема, че:
- рекламите и маркетингът отразяват културата и също така допринасят за създаването й;
- децата са особено уязвима група, която вярва не само на авторитети, но и на герои от митове, телевизионни програми, комикси, включително и образователни материали, телевизионни игри, реклами на играчки и др.;
- децата се учат чрез имитиране и подражаване на това, което току що са видели;
- по тази причина половото стереотипизиране в рекламите влияе върху развитието на личността.
Четвъртък, 18 Март 2010, 23:22 ч. | Нови...
Наталия Гуркова била бижуто на Алексей П...
Косопад и Акне
Наталия Гуркова била бижуто на Алексей П...
Косопад и Акне
Следващ постинг
Предишен постинг
Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.